Працівники ІРЦ продовжують працювати в умовах карантину із застосуванням дистанційних технологій

Працівники ІРЦ продовжують працювати в умовах карантину із застосуванням дистанційних технологій. Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини, надання методичної допомоги учителям шкіл, а також робота по самовдосконаленню здійснюється фахівцями ІРЦ шляхом використання дистанційних технологій.

Консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами, а також консультування та взаємодія з педагогічними працівниками закладів освіти забезпечено фахівцями ІРЦ через індивідуальні консультації у телефонному режимі або за допомогою онлайн-ресурсів.

Практичним психологом Ешонкуловою К.С. було розроблено практичні рекомендації батькам, які виховують дітей з ООП, написано статтю «Роль сім’ї у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами» та надаються психологічні вправи для роботи батьків і дітей у вайбер-групі.

Прокрутити вгору