В народі говорять, що одними із найбільш зайнятих людей, є педагоги. Їх робочий час не закінчується за стінами освітнього закладу, а продовжується іноді до пізнього вечора, навіть вдома.
Не винятком із цього правила є і педагогічні працівники Комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Лебединської міської ради. Не встиг жовтень заявити про свої права, як в стінах цієї установи знову було проведено науково-практичний семінар для заступників директорів та асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти Лебединського району. Цей семінар, як і попередній для освітян міста, підготувала і провела вчитель-дефектолог центру Дубницька Л. В. На цих семінарах розглядалися найбільш актуальні питання Інклюзії в закладах освіти Лебединщини, а саме, діяльність команд психолого-педагогічного супроводу в організації інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами (ООП) та створення індивідуальних програм розвитку (ІПР). “Інклюзивна освіта”, це досить новий термін, в якому ще не повністю розібралося наше суспільство. Для багатьох людей це щось чуже, незвідане, а може й зайве в нашій країні. Проте в сімях, де ростуть діти з особливими потребами, це серйозна і добра альтернатива тому, щоб відривати дітей від сімї і навчати їх в спеціальних школах-інтернатах. В Україні процес інклюзивного навчання вже декілька років, як запущено в дію. І, хоча на все не вистачає досвіду і в педагогів закладів освіти і в батьків дітей з ООП, їм на допомогу приходять фахівці Інклюзивно-ресурсних центрів. Тільки закінчились літні відпустки, як працівники Лебединського ІРЦ з головою поринули в роботу. Для організації інклюзивного навчання чи оформлення в логопедичні групи були проведені Комплексні психолого-педагогічні оцінки розвитку дітей, визначені їх особливі освітні потреби та надано рекомендації щодо програм, за якими їм слід навчатися, та який психолого-педагогічний супровід для кожної конкретної дитини потрібен. Крім цього працівники ІРЦ здійснили виїзд в Штепівку. Під час перебування в цьому населеному пункті було відвідано два освітніх заклади. В Штепівському навчально-реабілітаційному центрі було проведено комплексну психолого педагогічну оцінку розвитку дітей з ООП та надано методичну допомогу команді психолого-педагогічного супроводу Штепівського НВК в оформленні індивідуальних програм розвитку.