Cпіввробітництво ІРЦ із ЗЗСО Лебединського району

Фахівці комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Лебединської міської ради відразу ж після новорічних свят активно включилися в роботу. Окрім проведення комплексних  психолого-педагогічних оцінок розвитку дитини і надання корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних послуг, все більших обертів набирає методична і просвітницька робота.

Фахівці центру відвідали закріплені за ними заклади освіти та взяли участь в засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, які навчаються в інклюзивних класах закладів освіти Лебедина і Лебединського району.  Педагоги закладів освіти, в яких організовано інклюзивні класи, підняли ряд важливих питань стосовно інклюзивного навчання. Зокрема це питання проведення моніторингу динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами у відповідності із складеними індивідуальними програмами розвитку цих дітей. Враховуючи побажання педагогів, в центрі були внесені певні корективи в просвітницьку роботу і сплановані зустрічі із вчителями і асистентами вчителів інклюзивних класів Лебединщини. Так, 23 січня на базі КУ ІРЦ ЛМР було проведено консультативно-методичну нараду, в якій взяли участь фахівець центру Л. Дубницька, методист відділу освіти Лебединської РДА Л. Калита та педагоги, які беруть участь в командах психолого-педагогічного супроводу закладів освіти району. Під час наради було проведено тренінг щодо знання специфіки складання ІПР і здійснення моніторингу реалізації ІПР та особливостей співпраці вчителів і їх асистентів в єдиному фізичному просторі. Вчитель-дефектолог центру Л. Дубницька в своєму виступі на нараді висвітлила сучасні технології спільного викладання учителів і асистентів вчителів в інклюзивному класі, надала практичні поради щодо проведення моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП. Під час наради спеціаліст центру Людмила Василівна відповіла на питання учасників наради.

А п’ятого лютого  на базі Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Лебединської міської ради відбулося спільне засідання Лебединського районного методичного об’єднання учителів, асистентів учителів інклюзивних класів та фахівців ІРЦ. На цьому засіданні були висвітлені актуальні питання інклюзивного навчання, а саме: особливості роботи асистентів вчителів в інклюзивних класах і специфіка моніторингу динаміки розвитку дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання. Засідання РМО відкрила методист відділу освіти Лебединської РДА Л. Калита. Вона ознайомила присутніх із особливостями психофізичного розвитку дітей із різними порушеннями, і які в них виникають освітні потреби внаслідок цих порушень. Далі на засіданні був проведений тренінг, на якому учасники засідання поділилися досвідом співпраці вчителів із асистентами вчителів інклюзивних класів. Л. Дубницька, вчитель-дефектолог центру, надала консультації щодо особливостей навчальної діяльності дітей з  ООП відповідно до їх порушень.

Виступ методиста відділу освіти Лебединської РДА Л. Калити на спільному засіданні членів РМО вчителів і асистентів вчителів інклюзивних класів ЗЗСО Лебединського р-ну і фахівців ІРЦ;

 

Виступ вчителя-дефектолога ІРЦ перед членами засідання РМО

 

Практичне заняття із вчителями і асистентами під час роботи РМО
Прокрутити вгору