Головна
Новини
Фотогалерея
Нормативно-правова база
Інформація
Рекомендації батькам
Поради логопеда
Слово до батьків
Що робити, якщо ваша дитина не говорить?
Загальнорозвиваючі артикуляційні вправи
Вправи для розвитку зв’язного мовлення
Заїкання з’явилось. Що робити?
Поради психолога
Дитячі істерики
Ігри та вправи для розвитку емоційної сфери дітей
Поради практичного психолога
Корекційні вправи та ігри для дітей з ООП
Вправи та ігри для розвитку уваги у дітей
14 корисних вправ для дітей з розладами аутистичного спектру
Рекомендації батькам, які виховують дітей з ООП
Поради дефектолога
Рекомендації батькам дітей зі СДУГ щодо особливостей організації побуту
Рекомендації вчителям
Методичні рекомендації педагогам, які працюють з дітьми з ООП на період карантину
Технологія спільного викладання в інклюзивному класі
Моніторинг динаміки розвитку дитини з ООП
Як уникнути «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»
Особливості роботи з дітьми, які мають труднощі у навчанні
Методика роботи вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.
Рекомендації у роботі з дітьми з РАС
Про роботу з виправлень порушень читання і письма
Фахівці
Контакти
Search
Головна
Новини
Фотогалерея
Нормативно-правова база
Інформація
Рекомендації батькам
Поради логопеда
Слово до батьків
Що робити, якщо ваша дитина не говорить?
Загальнорозвиваючі артикуляційні вправи
Вправи для розвитку зв’язного мовлення
Заїкання з’явилось. Що робити?
Поради психолога
Дитячі істерики
Ігри та вправи для розвитку емоційної сфери дітей
Поради практичного психолога
Корекційні вправи та ігри для дітей з ООП
Вправи та ігри для розвитку уваги у дітей
14 корисних вправ для дітей з розладами аутистичного спектру
Рекомендації батькам, які виховують дітей з ООП
Поради дефектолога
Рекомендації батькам дітей зі СДУГ щодо особливостей організації побуту
Рекомендації вчителям
Методичні рекомендації педагогам, які працюють з дітьми з ООП на період карантину
Технологія спільного викладання в інклюзивному класі
Моніторинг динаміки розвитку дитини з ООП
Як уникнути «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»
Особливості роботи з дітьми, які мають труднощі у навчанні
Методика роботи вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.
Рекомендації у роботі з дітьми з РАС
Про роботу з виправлень порушень читання і письма
Фахівці
Контакти