Головна
Новини
Фотогалерея
Нормативно-правова база
Інформація
Рекомендації батькам
Поради логопеда
Слово до батьків
Що робити, якщо ваша дитина не говорить?
Загальнорозвиваючі артикуляційні вправи
Вправи для розвитку зв’язного мовлення
Заїкання з’явилось. Що робити?
Поради психолога
Дитячі істерики
Ігри та вправи для розвитку емоційної сфери дітей
Поради практичного психолога
Корекційні вправи та ігри для дітей з ООП
Вправи та ігри для розвитку уваги у дітей
14 корисних вправ для дітей з розладами аутистичного спектру
Рекомендації батькам, які виховують дітей з ООП
Поради дефектолога
Рекомендації батькам дітей зі СДУГ щодо особливостей організації побуту
Рекомендації вчителям
Методичні рекомендації педагогам, які працюють з дітьми з ООП на період карантину
Технологія спільного викладання в інклюзивному класі
Моніторинг динаміки розвитку дитини з ООП
Як уникнути «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»
Особливості роботи з дітьми, які мають труднощі у навчанні
Методика роботи вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.
Рекомендації у роботі з дітьми з РАС
Про роботу з виправлень порушень читання і письма
Фахівці
Контакти
Дубницький Микола Іванович
Вчитель-логопед ІРЦ, спеціаліст вищої категорії
Поради батькам від вчителя-логопеда ІРЦ
Слово до батьків.
Що робити, якщо ваша дитина не говорить?
Вправи для розвитку зв'язного мовлення
Загальнорозвиваючі артикуляційні вправи
Заїкання з’явилось. Що робити?
Поради батькам від психологів ІРЦ
Загальні рекомендації від психолога
Корекційні вправи та ігри для дітей з особливими освітніми потребами
Дитячі істирики
Рекомендації батькам, які виховують дітей з ООП
14 вправ для дітей з розладами аутистичного спектру
Вправи та ігри для розвитку уваги у дітей
Ігри та вправи для розвитку емоційної сфери дітей
Роль сім’ї у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами
Ешонкулова Крестіна Сергіївна
Практичний психолог
Лойченко Людмила Юрївна
Психолог
Дубницька Людмила Василівна
Дефектолог
Поради батькам від вчителя-дефектолога ІРЦ
Рекомендації батькам дітей зі СДУГ щодо особливостей організації побуту, навчально-виховної діяльності, міжособистісної взаємодії під час карантину.
Рекомендації для вчителів, від колег ІРЦ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ООП, НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
Моніторинг динаміки розвитку дитини з ООП
Методика роботи вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.
Особливості корекційної роботи по подоланню вад звуковимови в учнів молодшого шкільного віку з порушеннями слуху
Технологія спільного викладання в інклюзивному класі.
Особливості роботи з дітьми, які мають труднощі у навчанні
ЯК УНИКНУТИ «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»
Search
Головна
Новини
Фотогалерея
Нормативно-правова база
Інформація
Рекомендації батькам
Поради логопеда
Слово до батьків
Що робити, якщо ваша дитина не говорить?
Загальнорозвиваючі артикуляційні вправи
Вправи для розвитку зв’язного мовлення
Заїкання з’явилось. Що робити?
Поради психолога
Дитячі істерики
Ігри та вправи для розвитку емоційної сфери дітей
Поради практичного психолога
Корекційні вправи та ігри для дітей з ООП
Вправи та ігри для розвитку уваги у дітей
14 корисних вправ для дітей з розладами аутистичного спектру
Рекомендації батькам, які виховують дітей з ООП
Поради дефектолога
Рекомендації батькам дітей зі СДУГ щодо особливостей організації побуту
Рекомендації вчителям
Методичні рекомендації педагогам, які працюють з дітьми з ООП на період карантину
Технологія спільного викладання в інклюзивному класі
Моніторинг динаміки розвитку дитини з ООП
Як уникнути «ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ»
Особливості роботи з дітьми, які мають труднощі у навчанні
Методика роботи вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.
Рекомендації у роботі з дітьми з РАС
Про роботу з виправлень порушень читання і письма
Фахівці
Контакти